Страницы

Портфолио


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ
Назва проекту Ціна навколо нас
Назва навчальної теми
Попит, пропонування, ринкова ціна та гроші у функціонуванні економіки
Основний та другорядні навчальні предмети
Основний предмет: Економіка
Вік учнів, клас  15-17 (11 клас)
Стислий опис проекту
Проект розрахований на учнів 11 класу під час вивчення теми «Попит, пропозиція та ринкова ціна». Метою проекту є формування в учнів знань, умінь і навичокз теми  згідно державного стандарту та вимог до знань учнів.
План
Навчальні цілі
В процесі вивчення теми учні отримають знання з принципів ціноутворення в ринковій економіці та інших типах економіки, набудуть навичок визначення рівноважної ціни графічним методом та методом розв’язування системи рівнянь
Опис оцінювання
На початку проекту вчитель демонструє учням вступну презентацію, роздає З-Х-Д таблиці, які учні заповнюють, проводить анкетування для поділу в групи.
Упродовж виконання проекту проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, розробляти зміст учнівських робіт та здійснювати моніторинг власного навчання. Вчитель з учнями використовують З-Х-Д таблиці, які дадуть змогу  скорегувати напрямок навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень, за допомогою контрольних списків роботи та перегляду продуктів діяльності учнів, проведення коротких самостійних робіт.  Щотижнево за допомогою листа взаємного оцінювання учні оцінюють діяльність один одного в групі.
В кінці роботи над проектом здійснюється само оцінювання та взаємне оцінювання роботи групи учнями всього класу.
Діяльність учнів
Учні об’єднуються в чотири групи: пошуковці, соціологи, аналітики, історики
В кожній групі вибирається учнями капітан, доповідач, секретар.
Капітани груп розподіляють обов’язки членів групи.
Пошуковці знаходять в мережі Інтернет та пі дручниках відповіді на змістові питання. Результатом роботи є створення електронного довідника (Microsoft Word)
Соціологи досліджують думки покупців в найближчому магазині згідно листка опитування . Результати опитувань подаються у вигляді презентації з діаграмами.
Аналітики, використовуючи матеріали з мережі Інтернет та підручника розі’язують 3 типові задачі з теми (отримують у вчителя). Результати своєї роботи представляють у вигляді електронного довідника (Microsoft Word) та комп’ютерної презентації.
Історики, використовуючи мережу Інтернет та підручник готують комп’ютерну презентацію на тему «Утворення цін. Погляд через віки».
Відомості про автора
Ім'я, прізвище : Ковбаса Віктор Михайлович
Фах, навчальний предмет  вчитель математики, інформатики, економіки
Місто\село, район, область  Селище Манченки, Харківський район, Харківська область
Контактні дані  vinnt@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу  18.06.2012 – 22.06.2012


5 комментариев:

  1. Актуальна тема для учнів 11 класів: закінчуючи школу наші діти повинні бути грамотними щодо питання ринкових питань.
    Як я зрозуміла, ви дуже багато уваги приділяєте самостійній роботі учнів та формуванню організаторських здібностей.
    Мені б було дуже цікаво ознайомитись з вашою методикою стосовно формування організаторських здібностей.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. С удовольствием. Розкажем, покажем и дадим попробывать

      Удалить
  2. Сподобалась вибрана Вами тема проекту, вона є актуальною і цікавою.

    ОтветитьУдалить
  3. У вступній презентації матеріал цікавий, але, на мій погляд, слід змінити фон слайдів, щоб підвищити контраст з текстом.

    ОтветитьУдалить
  4. Такий дуже практичний проект :-))) У "Навчальні цілі" я б ще прописала, якиз навичок 21 століття набудуть діти протягом виконання вашого проекту, їх там буде дуже багато. І в "Діяльності учнів" можливо б додала як ще окрім оцінювання вчитель підтримує учнів. А загалом -дуже конкретно, і чітко, добре.

    ОтветитьУдалить